perjantai 28. syyskuuta 2012

LA !!

Minne katosi aika?! Kun matkustan ajassa taaksepäin ja mietin sitä tammikuun perjantai päivää, kun lääkäristä polvet tutisten konttasin kotia ja kerroin ukkelille, jotta raskaana ollaan, niin tuntuu että se oli ihan eilen. Ja nyt on sitte rv 40+0 ... eikä vauvasta tietookaa :D se ei haittaa, koska hyvää kannattaa odottaa! Mutsi kerto eilen ilokseni, jotta ite oon ollu kaks viikkoo yliaikaa ja mua on yritetty KOLME PÄIVÄÄ käynnistää syntymään tuloksetta :D ja loppujen lopuks mut sitte leikattiin, kun olin 4 kiloo 650 grammaa painava. Mä en vaan ois halunnu tulla ulos :P ja mutsi on ollu samanlainen vetelehtijä kuulemma. Jotta jos perinteitä kunnioitetaan, niin lokakuun puoliväli ja jättimaha on tosiasia!

Mä haluaisin tähän kirjoittaa, miten kaikki asiat on täs raskausaikana muuttunu, mutta en oo yhtää pohdiskelevalla tuulella :D joten säästän sen tuonnemmaksi. Mutta jännittävä viikonloppu tässä on edessä joka tapaukses, koska kauan ootetut tsiipparin syyskisat on huomenna täälä meillä ja meikä on ollu järjestämässä niitä! Joten toisaalta ihan huippua, etten oo synnyttämäs nyt :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3