maanantai 17. syyskuuta 2012

Äitiryhmä

Tänä aamuna olin ekaa kertaa neuvolan äitiryhmässä. Oon vähä karttanu noita klubeja, kun jotenki tuntuu niin oudolta ventovieraiden ihmisten kans selittää kilpaa, jotta miltä nyt tuntuu :D mut toi oli aika kiva. Aiheena oli loppuraskaus. Oli hassu huomata, miten kaikilla muillaki oli samoja vaivoja ja ongelmia! Olin tosi yllättyny, kun melkein kaikki ryhmässä oli viikolla 36 eli LA niillä oli joskus lokakuussa. Vaan yks tyttö kerto, et sen laskettu meni jo. Ja sit oli meitsi. Osa naisista olis ollu nyt jo kypsiä synnyttään (muutki ku se, jolla LA meni jo) ja täytyy sanoo, et muutama kyl näyttiki siltä :D vaikka mua ärsyttää, ku ihmiset tulee suu auki ihmetteleen, jotta KUINKA SULLA VOI HERRANJUMALA OLLA NOIN ISO MAHA ?!?!? niin nyt ois tehny mieli parilta tyypiltä udella tota samaa :) tunsin itteni melkein pieneksi :D sinänsä mitää uutta asiaa ei tullu, koska oltiin just viime viikon neuvolas puhuttu siittä, miten tietää millo täytyy lähtee synnärille. Mut kertaushan on opintojen äiti!

Neuvola oli sit heti äireeryhmän jälkeen ja sielä ny ei tullu hirveesti mitää uutta. SF-mitta oli puoli senttiä pienempi, ku viimeks ja se on kuulemma iha normi homma täs kohtaa, kun maha on laskeutunu alemmas. Painoo oli tullu puoli kiloo viikos, verenpaine oli melki sama ku viimeks ja mansikkaa ei otettu, ku se oli viime kerralla nii hyvä. Koko käynnin kohokohta oli se, kun ruvettiin lopuks puhuun imetyksestä ja mähän siinä jännitin, jotta tulookohan multa maitoo. Neuvolatätskä kyseli, jotta minkälaiset nännit mulla on ja vastailin parhaani mukaan eli aika epämääräsesti ja siihen se tuumas, jotta no kehtaakko näyttää mulle sun tissit :D mähän näytin! Oli aika huvittava tilanne :D mut lopputulos oli se, et mulla on kuulemma tosi hyvät nännit imetystä aatellen! Lähetin neuvolan jälkeen ukkelille heti viestin, jotta mun tissejä on tänään jo kehuttu :P parasta! Lopuks neukkutätskä sanoo, jotta ei muuta ku kotia oottelee, koska sopis lähtiä synnyttämää :) se ite lähtee ens viikoks ulkomaille ja mulle tulee joku muu. Ehkäpä nähää seuraavan kerran vasta sitte, ku se tulee meille kotikäynnille :P

Semmone neuvolapäivä. Ukkeli meni tänää takas röihin (sillä oli pitkä saikku) ja puolen päivän jälkeen se lähetti mulle viestin, jotta "lähetääks synnyttää? Oisin jo isyysloman tarpees!" :D ehkäpä se jaksaa viel pari viikkoo rehkiä. Mutta mulla on kyllä sairaalakassi melko lailla pakattuna ja vauvallekki oon kattonu jo vaatteet valmiiks:

En tiä yhtää mitä kaikkee pitää olla, niin oon sit laittanu vähä kaikkee :D ja kun en tiä kuinka kylmä sillä raukkalaisella on, niin eri paksusia ja matskusia vaatteitaki oon kattonu joukkoon. Osa on myös kokoo 62, koska aattelin, et jos se on sittekki vähä lihava :D

Turvakaukalo ja haalariki oottaa jo valmiina :)
Mä saan jotenki mieleni tasapainoon aina, kun käyn kattomas vaatehuonees sairaalakassia tai nään ton turvakaukalon huoneen nurkas :) tulee sellane fiilis, et oon ready, jos tarttee lähtee! Nyt mulle tulee mutsi, systeri ja isseepuoli kylään ja myöhemmi viel kaveri yöksi. Kivaa ja hauskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3