tiistai 11. syyskuuta 2012

Neuvolassa

Eileen oli taas neuvolakäynti ja mun oikee terkkari oli paikalla viimein ja vihdoin :) meillä meniki sitten melkein tunti, kun hölistiin niitä näitä. Oli mukava höpötellä vähän synnytyksestä (terkkari oli kesän kätilönä niin sillä on aika hyvää faktatietoa aiheesta) ja sain sellaisen lapunkin, missä on ohjeita siihen mistä tietää, et synnytys on käynnistynyt ja voi ruveta rehaan itteensä kohti sairaalaa :) sain myös Pampersin näytepakkauksen, jossa oli vaippoja, siteitä, jotain vauvarasvaa- ja öljyä, body ja joku kiva pehmee lelu. Seuraava aika onki sit taas maanantaina!

Raskausviikot 37+3
Paino 78,8kg (+500g/viikko)
Verenpaine 112/77 
Hemoglobiini 119
SF-mitta 34cm
Vauvan sykkeet 150

Terkkari ei pystyny kunnolla tunnusteleen mun vattaa, kun en taaskaan pystyny olemaan selälläni huimauksen takia, mutta se meinas, jotta vauva tuntuu isommalta, kun äitipolin painoarvio 2,7kg. Olin että nice .... mutta sit tuumattiin vaan, jotta ens kerralla yritän olla pidempään selälläni, niin päästään tekeen kunnon havainnot! Iloisia uutisia oli mun verenpaineen nousu ja se, että saan jättää rautalisän pois kunhan muistan vetää monivitamiinia. Mulle tulee tosi huono olo rautalisästä ja oonki monesti miettiny, et tälläsellä fiiliksellä ei oo kiva lähtee synnyttään. Painosta sain vähän palautetta, että se vois nousta pikkusen hillitymmin täs loppusuoralla :) terkkari painotti, jotta mun painonnousu koko raskauden aikana (10 kiloa) ei tosiaankaan oo paha, mutta jos mua pelottaa vauvan koko, niin voisin kuulemma hiukan himmailla karkinsyönnin kans :) alotin sen kyllä tosi hyvin ostamalla heti melkein 7 euron karkkipussin :D 

Nyt ollaan Tampereella mun systerin luona (tää on siistein ensikämppä mitä oon koskaan nähnyt) ja tänään ohjelmassa


:) PARASTA! En oo koskaa käyny, joten oon fiiliksis (ukkeli ei :D)! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3