perjantai 30. maaliskuuta 2012

Asennekysymys!!

Mä oon nyt seurannu tota Iholla sarjaa ja miettiny sen Saara äidin elämäasennetta ja mulle tuli sellanen jutska mieleen, et herääks se joka aamu valittamaan elämästään? Tuntuu, että jokasessa jaksossa se vaan tuo esiin kaiken mikä sillä on pilalla sen elämäs. Sitte tietysti mullahan ei oo hajua miltä tuntuu elää kahden? (en oo varma onks sillä kaks vai kolme lasta) pienen lapsen kanssa ja hoitaa niitä päivät pitkät, mutta mulla on kyllä hajua siitä, millanen on väärä asenne. Oon itekkin ollut elämässäni sellanen, että heräsin joka päivä vaan vihaamaan mun elämää. Mikää ei ollu hyvin ja tuntu siltä että elän elämää jota en halua, enkä pysty mitenkää ite siihen vaikuttamaan. Vaikka oikestaan kaikki oli sillonkin hyvin. Kun sitte taas mietin tätä hetkee, että nyt oliski oikeesti valittamista, mutta enpähän valita! Tai ei mulla nyt muuta valittamista oo, mutta ei kyllä tuu heti mieleen ketää toista raskaana olevaa akkaa, joka on vielä puoli neljältä yöllä töissä :D ja miten monta kertaa oon menny ehtoolla valmiiksi jo väsyneenä ja huonovointisena töihin ja miettiny et fuck, en selviä seuraavasta seittemästä tunnista hengis. Mut sit jos jään miettiin tota ajatusta, niin pilallehan se ilta menee ja tuntuu raskaalta! Onneks oon ymmärtäny ton asian ja nyt pystyn ajattelee töihin mennes, et häntä pystyyn ja kyllähän mä selviän. Sitte vaan istuskelen aina ku voin ja otan hyvät eväät mukaan. Että ei auta ny :) ja sit ei tosiaankaa oo mitää muuta elämää, kun se töistä selviytyminen. Et kotona sit vaa nukutaa ja levätää ja eletään muuta elämää sitte, kun on taas vapaata. Et sillee :) luin ton tekstin ja tuli snadisti sellanen olo, et omakehu haisee PAHASTI :D mut toisaalta kai mä saan itestäni ylpee olla! Viikolla 5 alkanu raskauspahoinvointi + vuorotyö ei oo mikää unelmayhdistelmä :) ja oon kyllä päättäny et sit ku oikeesti saan voimat takas ja huomaan, et töistä ei tartte enää ajaa kotiin oksennus kurkussa tai et jaksan aamuvuorojen jälkeen tehä taas jotain muutaki ku maata sohvalla ja syödä, niin palkitten itteni jotenki. Ostan vaikka jonku asian, mitä oon aina halunnu vaik se oliski kallis! Tai vien itteni syömään :) tai ostan megapussin karkkia!

No, se siitä vuodatuksesta. Tänään ei tapahdu muuta, kun et meen yöksi töihin. Ja aamuksi huomenna :) joten lepoa, lepoa! Ja tää flunssa ei kyllä jätä mua koskaan rauhaan, mut sekää ei oo ongelma :) kuulostan raivostuttavanki positiiviselta! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3