torstai 12. huhtikuuta 2012

Long time no see!

En oo kirjottanu piiiiiiiiitkääääääään aikaan, koska edellisviikolla olin koko ajan töis ja pääsiäisviikolla lähettii mutsin luo ja sielä ei tuu kirjoteltua, koska on niin paljo muutaki tekemistä :) eikä oikestaa oo ollu mitää kauheesti kerrottavaakaa! Paitsi, että LUULIN et huonot olot ois helpottanu, mut eileen ehtoolla oksensin ekaa kertaa varmaa kahteen viikkoon!! Olin ihan et WHAT! Miks taas?! Mut ehkä mulla oli vaan raskas päivä alla, kun olin ollu töis ja töiden jälkeen säntäsin viel lenkkeilee. Toivottavasti tää päivä olis paree, koska on töiden jälkeen ihan törkeesti tekemistä ja sängystä saa haaveilla vasta puolenyön jälkeen.
Sit ennenku luovutan tän kirjottamisen kans, koska ei vaan meinaa luontevasti tulla tekstiä, niin pakko viel ihkuttaa et tilasin itelleni Vauva -lehden ja se tuli tiistaina !! :) oon lukenu se melki kokonaa jo läpi. Ja aluks mietin, että onpas täs paljo vauvaperheille asiaa, muttei niin kauheesti odottaville ja ehdinki ehkä jo vähä pettyä. Mut sitte vipoilla sivuilla oli odottajille omat palstat! En oo koskaa tilannu mitää lehtä, kun oon aatellu et niistä on niin vaikee päästä eroon, mut tää oli pakko saada :) ja oon myös kohdannu yhen ongelman; meinaan nyt vasta voin oikeesti sanoo, et mulla ei oo mitää mitä voisin pukee päälle!! Omistan tällä hetkellä kolmet housut, joita voi käyttää töissä tai muuten vaan, jos haluaa liikkua ihmisten ilmoilla. Oon nyt niitä vaihdellu ja yrittäny jaksaa pestä pyykkiä useesti. Ja sillo, kun rupesin miettii, että mitähän vaatetta sitä pystyy sit käyttää, kun maha kasvaa, niin kuvittelin et mulla on vaatekaappi piukas kaikkia löysiä paitoja, mut ... eipä oo tarpeeks löysiä :D ja oonki nyt sit vähän yrittäny totutella siihen, että töissä kaikki, jotka ei tiä, vahtaa mahaa ja jotku on jopa suoraan kysyny, et oonko paksuna vai miks mun maha pömpöttää. Se on kyllä aika törkeen henkilökohtanen kysymys! Tekis kyllä mieli oikestaa aina suuttua, mutta sitte en halua tehdä sen suurempaa numeroa asiasta, niin yleensä vaan hiljaa myönnän, että joo raskaana ollaan. Ehkä pakko kohta lähtee vähä shoppailee :) mut en tiä mitä järkee on ostaa nyt isompia vaatteita, kun ne ei sit taas hetken päästä mee. Mut ainaki mun on nyt pakko nousta ettii vaatekaapista päälle jotain, koska on myös ehittävä ettii jostain eväät ennenku tarttee mennä töihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3