keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Paljon juttuja kerrottavana!

Mulla on oikeen sormet syyhynny kirjottamaan, mutta on ollu niin kaikenlaasta muuta jottei oo ehtiny :) oltiin taas mutsilaisen luona käymäs <3 eileen serkkusein tuli käylähtää kans kotonaan ja saatiin sen ja systerin kans idea, et haetaa meidän ulkovarastosta videot sisää ja katotaa mutsin ja isseen nauhottamia kakaravideoita meistä :D ei helge, ku sai nauraa! Mä oon oikeesti ollu himpunverran ADHD tapaus, koska kaikis videois (jopa vähä isompana) pyörin joko lattialla tai paikallani tai sitte muuten vaan pidin älämölöö :) mut hellyyttävintä oli ehkä se ku systeri oli syntyny ja pidin sitä laitoksella sylis ja se vaan retkotti siinä ja kaikki yritti koko ajan ottaa sitä multa pois, kun se pysy hyväs asennos niin huonosti, mut mäpäs en antanu! Oli muutenki över hassua nährä sisko siinä mun sylis niin pienenä, kun oikestaan useimmiten pidän sitä melkee isosiskona tai saman ikäsenä :D koska se on vähän järkevämpi ja rauhallisempi ja aikusempi ku meitsi. Muuten mutsin hössötykseen meinaa välillä palaa käpy. Se suunnittelee jo ristiäisiä ja on kuulkaa mekot ja kastemaljat ja kaikki katteltuna. HUOH :)

Huomasin et tää teksti on välillä hiukkasen epäselvää, niin yritän muistaa välillä painaa vaikka enteriäki :D mut mun piti vielä juhlia vähän tota verohallinnon postia :) meitsi saa sen verran kovat palautukset, jotta no worries! Ei vois parempaan aikaan tulla se rahasumma. Olin jo aiva paskana mietiskelly, et varmaan saan sanoo raflapäällikölle, että tuun jo vuoden vaihteen jälkeen bäkkii tekee osa-aikasena. Koska se äitiysraha ei näillä tuloilla päätä huimaa. Mut nyt oon sitte ollu rauhallisin mielin ja aatellu, et voin olla sen äippälomani vaiks kokonaa himbes, jos siltä tuntuu. Ja sinä aikana miettii, et haluunko todella takasi samaan työpaikkaan. Taikka ei työpaikas oo vikaa, mut ala on vähä BUUU :) et jospa alkaisin tehä sit vaihteeks toista ammattiani taikka jospa vihdoin menisin ammattikorkeeseen. Kaiken näkööstä suunnitelmaa, mut katotaa ny :) mut yks mikä on täysin varma on se, et meikku on enää kaks kuukautta töis!! APUA! En oo koskaa pitäny oikeesti mitää lomaa vaan aina kun oon opiskellu niin oon tehny lomat duunia ja viime kesänä ei ollu ehtiny viel kerääntyy lomapäivii enkä oikestaa sillo olisi raaskinu lomaa pitääkää, koska kesä on parasta aikaa tienata rahaa :) mut nyt meikällä on kertyny kuukauden kesis ja sitte päälle kaikki muut pitämättömät vapikset ja just ku oon ne pitäny ni alkaa mutsivapaat. JES! Varmaan pää sekoo ekana, ku tajuaa ettei oo mihkää kiirus :)

Mut nyt tarttis ruveta valmistautuu töihi lähtöön. Mitä vähemmän jäljellä, sitä vähemmän huvittaa :) niin se vaan menee! Oon muute tsiikaillu jotai äitiysvaatteita netistä, mut YÄK. Ei taida olla mun juttu. Ehkä tarttee raahautua paikan päälle kattelee niitä iha livenä. Ei muuten mut haluisin kesäks jonku farkkuhamosen, niin sitä en viittis ostaa normaalia mallia kokoo 42 ku sit se on sellanen epäistuva joka paikasta :D tsiikaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3