perjantai 27. huhtikuuta 2012

Home alone

Meikä viettää täälä rauhallista koti-iltaa yksin :D ja voin kertoo jotta harvas on ollu tälläset ehtoot ennen! Mut nyt tää on kyllä megamukavaa :) ostin kaatissäkki pussin ja sit oon vaan maannu sohvalla. Nyt oon niinku ihan valmis sänkyyn, kuhan Iholla loppuu! Mulla on vielä iha törkeesti kirjoja luettavana, et jos en aivan saman tien simahda niin yritän päästä niissäki eteenpäin. Nyt luen Liza Marklundin kirjottamaa Turvapaikka kirjaa, joka on jatkoo Uhatut kirjalle. Ja se on aika jäätävää luettavaa välillä, ku täytyis yksin yrittää saada unen päästä kii lukemisen jälkeen. Mut sitte systeri haki mulle maanantaina Mielensäpahoittaja ja ruskea kastike -teoksen :D ja sit koska oli kirjan ja ruusun päivä niin sain kaupan päälle viel kirjan, joka kertoo mielensäpahoittajan ja sen miniän viettämästä viikonlopusta! Hih :)

Tänään on ollu muutenki superkiva päivä! Olin "aamulla" pumpissa ja oli siistiä, koska pitkästä aikaa tuntu et oli oikeesti vähä tehojaki mun tekemises. Mut hävettää kyl ku joudun käymää nykyää kerran pumpin aikanaki pissalla :D ja oon myös huomannu, että on vähä epävarma olo olla sielä muiden ihmisten seassa niin ihonmyötäsissä vaatteissa. Koska oon töissä ja muualla vapaa-aikana ihmisten ilmoilla pitäny vaan löysiä vaatteita, niin oon tottunu siihen ettei maha näy. Mutta en oo koskaa osannu jumpata löysissä vaatteissa, koska mä hikoilen ku sika :D et sali on ainut paikka missä kodin ulkopuolella hillun mahan paljastus vaatteissa! Mut ehkä mä siihenki totun. Tai toivottavasti totun tähän mahan kasvuun pian :)

Tänään hain myös erilaisii rasvoja, koska oon lukenu (ja valitettavasti nähny) erilaisia kauhukertomuksia raskausarvista. Että nyt mä yritän ennaltaehkäistä niitä rasvaamalla koko kroppaa. Hain oikeen Body Shopista semmosta kaakaovoirasvaa (?), josta myyjä viel erikseen sano, et tää sopii raskausarpien ehkäsyyn. Ja se haisee aika voimakkaalta, mä huomaan, ja maistuu myös :D en siis oo syöny sitä (koska siinä paketin alla luki, että tuote ei ole tarkoitettu syötäväksi, muuten kyl :D) mut tätä on ehkä jääny mun käsiin ja sit söin leipää äsken ja sen mukana tuli semmone  ihmeellinen rasvan maku. Mut tää pehmentää ihanasti! Toinen rasva oli apteekista semmosta päivettävää voidetta, josta luin mun kaverin blogista. Aattelin, että ku kerta näytän kohta valaalta niin voin ehkä vähä pelastaa sitä olemalla vähemmän kalpee :D mut toi oli mun mielestä yllättävän halpa rasva, koska se makso alle kympin. Se toinen oli melkein 20 egee. Sit oon tänään ostellu myös patonkeja x 2 ja croissantteja. Eli kauheesti rahan menoo :)

Mut nyt toi Ihollaki näköjää loppuu :D eli meen nukkuu. Tai siis sänkyyn! Venaileen et tuleeks ukkeli ajois kotii vai pilkun jälkeen vai meneeks se jatkoille :D ehkä mä en oo kyl yöaikaan toteamas et koska se himaan rämpii! Koska huomenna on taas töitä. Joten good night!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3