keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

I'm BÄK !! :D

Tulin vaan hehkuttamaan, että eileen ehtoolla olin ekaa kertaa about kolmeen kuukauteen sellases kunnos, jotta pystyin ehtoolla pesemään meikit! Pieni askel ihmiskunnalle, suuri minulle :D olo on ollu muutenki kaks päivää mitä parhain! Ellei oteta huomioon "pientä" pääkipua, joka vaivaa ajoittain. Eileenki se meni kyllä ohi, kun vaan sain itteni kammettua ylös sohvalta ja lähdin ulkoileen. Mut ihan huippua! Olin maanantaina pitkästä aikaa pumpis ja oli aiva ihanaa saada lihakset vähä kipeiksi :) ja oon taas pystyny syömään ruisleipää!! JIPPII! Elämä alkaa siis normalisoitua! Jos mäkin saisin tässä melkeen rv 17 kohalla ruveta nauttiin tästä odottamisesta :)

Mut oli tässä semmone huonompi loppuhuipennus, et olin viime viikon to, pe ja la hirvees mahataudis :( ja sit viime viikolla ongelmia aiheutti myös oma kroppa. Alkaa keho antaan nyt jo merkkejä esim. töissä, et relaa. Ja mä ku oon aatellu, että pystyisin oleen tosi myöhään töissä. Jäisin pois vasta parin kuukauden päästä. Mut saa nyt nähdä! Pitää muistaa vaan riittävä nesteytys, ettei pääse kroppa kuivumaan. Oonki juonu nyt ihan törkeesti ennen "raskaita suorituksia" :D eli just jos meen jumppaan tai valmentaan. Varmaan tarttee tänään töissäki, ennen kuorman purkua, vetästä kunnon vesikuuri :D

Mut nyt tarttee ruveta toimiin! Meikäläisen maanantaina on tänään, eli työviikon alotus :) mut oli ainaski rentouttavat kahen päivän vapaat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3