keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Flunssa ....

Ärsyttävä flunssa alkoi eileen ilmoitella itestään ja äsken, kun heräsin niin kurkku oli ihan tulessa ja nenä niin tukossa, jottei henki kulkenu. Ottaa päähän, koska ulkona paistaa täysiä aurinko ja olin suunnitellu lähteväni lenkille heti aamutuimaan. Muutenkin tänää on superpitkä päivä; ensi kahdelta neuvola, jonka jälkeen meen töihin ja pääsen kymmenen jälkeen. Saikkua ei viittis hakia, koska meillä on jo yks tyyppi lomalla ja tehää kaikki muut pitkää päivää. Ehkä mä meen tänään koittaan, miltä tuntuu ja oon sit huomenna pois, jos niikseen tulee. Hyvä juttu täs nenän tukkoisuudes on se, että pystyn avaan jääkaapin oven ilman, että meinaa tulla oksennus :D oon siis pitkästä aikaa oikeen NAUTTINU aamupalasta. Hah!

Mut muuten eilinen oli ihana päivä, kun oli vapaata!! Menin pumppiin ja pumpin jälkeen kaverin kanssa syömään ja käytiin kahvilla ja jätskillä. Sitte otin ihanat parin tunnin päikkärit ja kaveri tuli meille yökylään ja ollaan puhuttu vauva-asioista ja mun omasta hyvinvoinnista, mikä on tietty aina kivaa :) on hauska huomata, miten luonnollisesti puhun kaikesta tulevaan tenavaan liittyen ja muutenki tästä odottamisesta ja siitä mitä on vielä edessä päin (jopa synnytyksestä :D). Mähän en aluksi halunnu, että kukaa "hössöttää" tai kyselee mitää. Mun oli tosi vaikee puhua vauvasta ja hermostutti aina, jos joku erehty kysyyn, et miten sä voit. En ollu sillon vielä oikestaan käsitelly ehkä koko asiaa, taikka sillä tavalla tajunnu, että meille oikeesti tulee vauva. Nyt en voi käsittää, miks se on ollu mulle niin vaikee puheenaihe. Koska nyt voisin puhua siitä koko ajan ja osaa ihmisistä jo varmaan kyllästyttääki :D

Nyt sitte ei muutaku energiaa vaan jostain ja muutama päivä pitäis jaksaa selviytyä töiden kans. Sunnuntaina aion ehtoolla lähteä mutsilaan, koska en oo ollu sielä ainakaa kahteen viikkoon ja alkaa olla ikävä. Meen sinne pariksi päiväksi hemmoteltavaksi ja syömään :) mut ekku neuvolaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3