tiistai 27. maaliskuuta 2012

Life is good!

Pakko ehtiä kirjottaa, vaikka jumppa alkaa puolen tunnin päästä ja sinnekki tarttis keritä :) mut mua on vaivannu täs jo hetken aikaa se, että oon jääny vähä ulkopuolelle kavereiden jutuista, kun kaikilla muilla on niin eri elämänvaihe menos. Ja sitte on ollu vähän yksinäinen olo ja sellanen, ettei oo ketää kelle puhua. Eilen se sitte purkautu kauheella itkukohtauksella (väsymyksellä tais olla osansa asiassa), josta ei meinannu loppua tulla. Jäi koko loppuehtooksiki paha mieli, mutta menin sitte muutamaksi tunniksi töihin ja sielä sain viestin hyvältä ystävältä, jonka kanssa ei olla oltu tekemisissä pitkään aikaan ja hän ei siis vielä tiennyt mun raskaudesta. Hetken päästä asian kuitenkin hänelle paljastin ja vastaukseksi sain viestin, että mun ystävä ja hänen kihlattu saa myös vauvan SYYSKUUSSA!! Ja oon ollu siitä asti aivan fiiliksissä ja tekstailtiin koko ilta, kunnes nukahdettiin ja tänään soitellaan ja yritetään myös sopia milloin ehittäis nähdä. He asuu toisella paikkakunnalla, joten näkeminen vaatii viikonlopputreffejä. Mutta musta tuntuu, että ihan ku mua olis joku nyt kuullu täs mun ahdingos, kun just eileen meinasin tukehtua yksinäiseen olooni ja sitte saan kuulla tälläisen uutisen. IHANAA! Oon innoissani ja onnellinen meidän molempien puolesta :)

Tää oli tämmöne pikapäivitys nyt, koska pumppi kutsuu! Ihanaa, kun on vapaapäivä! Ja huomenna taas neuvolaan :) ja kevät tulee :) LIFE IS GOOD!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3