tiistai 20. maaliskuuta 2012

ULTRA !!

Tänään oltiin siis ultras ja mahtavan helpottava olo on nyt, ku kattelee tota valokuvaa, mikä saatiin joukkoon :) kaikki on siis okei! Oli aika hämmästyttävää tsiikailla jotain, joka liikku mun sisällä. Meinaan se kyllä liikuskeli aiva kiitettävästi :) vaikka oonki sanonu, et parasta ultras oli se ku se lääkäri kehu mun vatsalihaksia, nii eipä se oikestaan ollu :D tajuan vasta taas näin iltasella, miten hienoo tää on. Kuultiin, et kaikki on hyvin ja nähtiin se kaiffari ja saatiin viel kuvaki! <3 ainut mikä harmittaa on se et seuraava aika on vasta toukokuus!! Joutuu siis oleen kaks kuukautta ilman mitää yhteyttä :( mut ehkä ne liikkeet on alkanu tuntuu ennen sitä. Vai onkohan. Hmmm. Täytyy kysyä joltain :) mut yks juttu täytyy sanoo viel tästä ultrasta! Meinaan se, et oon aina luullu et se tehää mahan päältä! Ku mulle se tehtii ekku alakautta ja sitte lopuks vähä vattalta. Niin se on kyl yks stereotypia, joka liittyy odotukseen :) ja yks kans mitä oon aina luullu, on se et synnytetää mahallaan :D mut oon kuullu et sen voi tehä melki mis asennos vaa :D

Oookke. Pakko mennä nukkumaan, koska olin eileen ekaa kertaa iltavuoros pitkään aikaan ja koko päivä on ollu vähä semmone blaaah. Ja nyt just huomaa, et oksennusolo alkaa pikkuhiljaa takavasemmalta hiipiä. Huomenna on onneks viel vapaa nii jos sais jotenki vähä levättyä paremmin. Mut katotaa ny, ku ohjelmas olis puolivuotiaan kummilikan treffailua :) ei taida malttaa levätä! Mut semmosta sitte today. Nyt meen nukkuu ton kuvan kans :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3