sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Tähänkö mä ny sitte kirjotan :D

Oon jo kauemman aikaa miettiny blogin kirjottamista, mutta eipähän oo ollu kauhiasti aiheita, mistä kirjotella joten se on jäänyt. Nyt kuitenki tuumasin, että olispahan kiva joskus muistaa miltä tää raskausaika tuntui, joten tällä tapaa se säilyy muistoissa :) ja jos tätä joskus vielä joku lukee ja sais jopa "kohtalotovereita" tähän tilaan, niin olishan se huippua! Eli siis mähän meninkin heti asian ytimeen eli siihen, että tosiaan oon ekku kertaa elämässäni paksuna :D ja siittä mä ny sitte oon aatellu kirjottaa, koska tää vauvan odottaminen on oikestaan ainut asia, mikä pyörii mieles ja mitä tällä hetkellä elämässäni teen. Tai onhan täs toki kaikkee muutaki elämää. Esimerkiks syöminen, nukkuminen, oksentaminen, pahoinvointi ja ja ja :D no, oon mä tänäänki kaikkee muuta tehny! Mut jos ny tää alustusteksti päättyis tähä ja hyppäisin suoraan asiaan eli naisten suosikki puheenaiheeseen; TUNTEISIIN !! :D

Meitsi on nyt viikolla 12 ja yks päivä päälle ja se on aika huikeeta. Jotenki aivan todella kummallinen ajatus, että ollaan tiedetty tästä tulokkaasta kohta kaks kuukautta. Mun elämäs ei koskaa oo menny kaks kuukautta näin nopeesti! Se sekava olo uutisen jälkeen ja se epävarmuus ja hämmennys on kyllä poistunu ja tilalla on täydellinen innostus ja ODOTUS! Mulla nyt jo sellanen olo etten millää jaksais odottaa syksyyn asti :D hurjaa. Pari yötä sitte mulla oli sellanen hirveen valaiseva hetki tän mun mahakaiffarin kans ja mä juttelin sille, kun en saanu nukuttua ja sillon jotenki ekaa kertaa vasta tajusin, että mun sisältä tulee sellanen kaveri, joka on kaikista eniten mua, mitä kukaa muu. Jännittävää! Toisaalta ootan sitä, että maha vähä kasvais, niin olis helpompi tätä käsittää, mut sit taas en ehkä oo vielä valmis siihen, että kaikki huomaa ja tietää. Vaikka nyt on sellanen fiilis ollukki, että kiva kertoo ihmisille tästä. Helpotti hirveesti, kun kerrottiin meidän vanhemmille, koska sitä jännitin eniten :) mut nyt ku ne tietää ja vastaanotto oli mitä parhain, niin kaikki on tuntunu paljon mahtavemmalta. Mutsin kans käytiin jo kollaamas vintillä meidän vanhoja vauvatavaroita ja suunniteltiin, mitä asioita voitais hankkia mun kotikotiin, jottei niitä tarttis aina kuljetella kun käydään kyläs. Mut muuten en oo kyllä miettiny mitä kaikkee tarttis ostostella. Oon jokseenki suunnitellu asian niin, että rupeen tuumaan vasta sitte, kun ollaan muutettu. Mikä tapahtuu ehkä vasta kesällä :) eli aika täpärälle menis! Ehkä mä en malta ootella niin pitkään. Mä kirjotan tätä, by the way, vessasta koska iski ihan tajuton pissahätä kesken runosuonen pulppuamisen :D se on kyllä siisteintä puuhaa, ku yölläki herää about neljästi pissahätään :) heh!

Mut nyt mulla alkaa olla toooooooooooosi huono olo. Nää illat on pahimpia. Pari vikaa iltaa/yötä oon joutunu oksenteleenki, vaikkei oo ennemmi tarvinnu. Ja pahoinvointi alko kuiteski viikolla 5, et täs on tovi kyökkimistä takana. Hmmmm. Mielenkiintosta. Tiistaina mennää ultraan JAIKS! Sitä ootelles :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3