tiistai 15. huhtikuuta 2014

Kuulumisia

En tajua bloggaajia, jotka keksii aina hyvät otsikot. Toi otsikko on ehkä maailman vaikein asia. Räjäytin taas pankin tolla mielikuvituksellisella otsikoinnilla. Huoh.

Nyt on Tampereelta kotiuduttu ja sen jälkeen meikämutsin ohjelmistossa onkin ollut pelkästään töitä. Ja flunssaa. Tulin Tampereen reissulla kipeäksi. Onneksi tää on jo helpottamaan päin, niin pääsee pian sporttihommiin. Nyt on melkein viikon ollut katkolla jumppailut ja katkolla on myös heiaheia-analyysit. En ehtinyt viime viikolla tekemään sitä Tampereen reissun takia ja flunssan takia en oo sit urheillut eli nyt ei oo mitään kerrottavaa. Buu.


Tampereesta vielä sen verran, että käytiin Stockan Hulluilla Päivillä, kreisi mesta! En ollut koskaan aikasemmin käyny ja menohan oli kuin Kristiinan kesämarkkinoilla potenssiin 100. Jotenkin sen kaaosmaisen tunnelman vielä kruunas joku ihme torvisoittokunta, joka veivas biisiä rullaportaiden välikössä. Himpunverran hihitytti ja mietittiin, että kuka oli keksiny moisen idean. Elle oli kyllä ihan päällikkö koko sen iltapäivän, kun shoppailtiin. Kaveri istuskeli ihan tyytyväisenä rattaissa, kunhan sai vaan syötävää&juotavaa ja välillä käytiin leikkipaikassa laskemassa liukkaria ja pyörimässä karusellissa. Elle oli aika pro karusellikävijä, vaikka olikin ekakertalainen. Pakko päästä kesällä Särkänniemeen!


Mun hullutpäivät -kohokohta oli, kun löysin kauan himoitut vaaleanpunaiset Converset hintaan 59,90€ !! Tai niin mä luulin. Kunnes menin kassalle ja sain kuulla, että tarjous oli vain kanta-asiakkaille. Eihän mulla mitään Stockan kanttiskorttia ole, vaikka aika monta turhaa korttia lompsasta löytyykin. Mun takana kassalla oli joku mies, jonka kanssa oltiin aiemmin vaihdettu pari sanaa kassajonojen pituudesta yms small talkkia, ja hän kysäisi kassatyöntekijältä "entä jos mulla on tää kortti ja me ollaan vähä niinku samaa perhettä?" Mun yllätykseksi kassan tyttö suostui ja mä sain alennuksen, jipii! Kiitin sitä ukkelia tuhannesti ja vielä enemmän. Koomisen tästä tilanteesta teki se, että samalla, kun se mies kehui olevansa mun kanssa samaa perhettä, niin sen vaimo saapui paikalle ja tokasi "ai ootte vai?!?" :'D Tampereella on kyllä huippuja ihmisiä, kaikki on niin hyvällä päällä ja ystävällisiä.


Se Tampereesta. Paitsi, että taidan olla rakastunu siihen paikkaan <3 vois joskus jopa harkita muuttoa. Mutta shoppailuista vielä sen verran, että eileen saapui (jälleen) henkkamaukkapaketti täynnä kevätkesävaatteita ja kävin Specsaversilla tilaamassa uudet aurinkolasit x 2 ! Kesä kesä kesä <3 

Nyt mä viihdytän itseäni makselemalla taas vähän laskuja ja Ellen herättyä riemu oikeen repee, kun kaivetaan imuri esille. Vapaapäivät on kiva viettää siivotes (NOT)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3