maanantai 6. tammikuuta 2014

Comeback!

Lähinnä vaan omaksi harmikseni blogikirjoottelu jäi, kun menin töihin ja samalla kaikki arvokkaat tiedot Ellen kasvusta on hämärän peitossa. Tästä suivaatuneena päätin tehdä comebackin! :D en lupaile mitään, mutta yritän kirjotella useammin kuin kerran kuussa. Ja kuviaki meinaan jaksaa lisäillä. Tää oli vähä niinku mun uuden vuoden lupaus :)

Nyt asiaan eli Elleen! Meillä in-juttuja tällä hetkellä on:
  • ruokailu omin voimin, mikään äiskän/iskän lusikalla tarjoama ei kelpaa, meillä syödään ite! 
  • sanojen perässä toistaminen (vihdoin!), kummitäti/mun systeri opetti Ellelle juuri sanan mmmmMI eli muumi :D
  • mun systeri! <3 joululomalla Elle sai nauttia kummitätinsä seurasta melkein kaks viikkoa ja nää kaverit on niinku paita&peppu! 



  • hyppiminen! 
  • raivarit, niitä pitää saada keskimäärin 10 päiväs ja aiheet vaihtelee laajalla skaalalla, olemme tänään saaneet kokea raivarin mm. siitä kun hammasharjassa ei ollut enää tahnaa :D 
  • laulaminen :) Ellellä on kaks laulua ohjelmistossa; Ihahaa hepo hirnahtaa -biisistä alkusanat Ihahaa, ihahaa sekä Robinin Boom Kah kappaleen "Boom Kah Boom Boom Kah"- kohta, joka tosin Ellen suussa taipuu "kuukka, kuuuukka" 
  • meikämornan pikkupöksyt :D Elle käy vaatehuoneesta hakemassa mun pikkareita ja ripustelee niitä kaulaansa, lemppareita tuntuu olevan leopardi kuviooset!


Tunnustan, että tää oli tosi hätäsesti kasaan kyhäilty blogin uudelleen alotus -teksti, mutta parempaan en täs kohtaa pysty. Myös kuvien laatua voisin hiukan hävetä, mutta nää saa kelvata. En näe itteeni järkkäriostoksilla, et saisin kuvailla blogiin asukuvia ja ostoksiani :D olin menossa töihin, mutta ei mua sielä varmaan enää kaivata, kun valomerkki tulee reilun tunnin päästä, joten meen maata! Ens kertaan siis :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3