torstai 16. tammikuuta 2014

Arkisia hommia

Mulla tuli heti tälläne viikon paussi, mutta syytän siitä töitä. Olin koko vlopun töissä ja tiistaina kevyet 12 tuntia. Ja oon flunssaski viä, joten (teko)syitä piisaa!

Tää viikko on ollut niin mukava, jotta tästä on pakko ihan kirjottaa ylös! Makke on saikulla, joten ollaan pitkästä aikaa tehty juttuja kolmistaan. Ilma on ollu jotenki kans aivan ylimahtava, vaikka pakkasta on vähän liikaa. Oltiin äske puol tuntia pihalla ja kaikki aivan jäässä. Kun tultiin kotiin, Elle meni heti nukkumaan ja mä aloin leipoon sämpylöitä. Pihalla vaan käveleskeltiin ja hengattiin, ihan kuin vuosi sitten! Tästä säästäki on tullu kans jotenki niin nostalginen olo. Viime vuonna tähän aikaan oli (muistaakseni) usein tälläsia aurinkoisia pakkaspäiviä. Ja silloin oli aikaa ulkoilla, leipoa, käydä kirjastos ja neuvolas porukalla, aivan kuin tälläkin viikolla! Tällä viikolla on iltasin nukkumaanmennes monesti ollu sellanen life is good -olo <3

Kysyin Makkelta, et haluaako se että otan siitä päivän asu -kuvia :D vastaus oli MITÄ?!?! (se ei siis tienny mitä ne on), mutta aika hyvät poseeraukset heitti kuitenki kehiin! Ja Elle tsiikaa, että mitä ihmettä?! :D

Toinenki, ei niin hauska, vuoden takainen juttu on taas saapunut "ilahduttamaan" elämäämme; Ellen yöheräilyt. Huoh ja voih. Kaveri on ruvennut heräilemään jopa kahen tunnin välein. Itkua&parkua ja ähkimistä&voihkintaa. Elle haluaa vettä alkuyön ja loppuyön se haluaa meidän viereen. Ja mähän sen meidän sänkyyn loppujen lopuks aina kannan. Se onki vissiin se suurin virhe. Tätä on nyt jatkunut kohta kaks viikkoa. Ja just, kun mä olin tottunu kokonaisiin yöuniin. Jos joku tän asian tuntija sattuu lukee tämän tekstin, niin vinkkejä kaivataan?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3