keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Viikkoraportti

Meillä on ollut touhua! Maanantaina oltiin neuvolassa toteamassa, jotta yhtä "huonosti" Ellen paino edelleenki nousee. Ehkä on vaan myönnettävä, että Elskulla vaan on oma tahti kasvamises! Koska muuten hän tuntuu voivan hyvin eikä nää nälkää :) neuvolan jälkeen mentiin superostoksille :D se tarkottaa sitä, jotta mulla on mieletön ostoslista ja ukkeliki tulee mukaan isoon markettiin! Ja tietty Elle :) ostettiin Elskulle soseita, joita en aio ite valmistaa esim. päärynä, luumu ja kukkakaali. Ja meille aikusille ruokaa ja keittiöön pinkki radio :P ja mulle siivousvälineitä :D ihanaa! Loppu ehtoo meni siinä, kun ukkelin mutsi&sen kaverit tuli meille ihasteleen Elleä. Elsku on hassu hurmuri, joka ei tunnu vierastavan oikein ketään!

Elle iltakylvyssä! Mä en sit oo toi karvajalka tuos taustalla :P
Tiistaina eli eileen oltiin Ellen kanssa jumpassa! Se ei ollut mikään äitilapsi -jumppa vaan ihan Ladylinen reisivatsapakara -tunti. Tai siis puolituntinen, mut silti niin tehokas, että oon ollu koko päivän ihan kipee! Elsku oli tosi nätisti, vaikka mä jännitinki miten pärjätään. Neiti Jumppailija potkotteli viltin päällä ja kiljui innoissaan, koska ympärillä oli hulluna ihmisiä liikkeessä :D sinne jumppaan saa siis tulla "normaalit ihmiset" ja sitten kotiäidit lastensa kanssa. Aiotaan tehdä tästä tapa! Jumpan jälkeen jäätiin kyliksille vielä shoppaileen. Ostin Elskulle ruokalappuja, uuden kirjan, säilytyslaatikon 62-koon vaatteille ja uusia tutteja. Ostan Ellelle tutteja, vaikkei se edes oikein käytä niitä :D musta on vaan kiva valita joku söpö vaaleanpunainen tuttipaketti :P

Elsku tuntuu unohtaneen mitä käsille pitikää tehdä! Mut peräpää sentään tottelee :D

Tänään oltiin kylässä koko iltapäivä ja Elle sai nauttia sylissä oleilusta, kun kaikki halus pidellä neitiä :) Elsku oli ihmeellisen kiltti; rähisi vaan kun oltiin lähdössä ja piti pukee pihavaatteet :D ei sillä, jotta Elle mikää jäätävä huutaja olis, mutta osaa hän näyttää tunteensa ja myös ne negatiivisetkin! Oli hauska seurailla vierestä, kun 6-vuotias vaihtoi Ellelle vaipan :) kerran se on kyllä tehnyt myös kaksi vuotias, tosin mun avustuksella :) ehtoolla likat teki meille yllätysvierailun! Kaverini S soitteli kuulumisia ja ihmettelin, että miksi sä istut autossa (S:llä ei ole korttia eikä siis autoakaan :D). S väitti, että on kotona ja katsoo telkkaria. Puhelu loppui äkillisesti, koska Elsku puklas mun päälle, mutta hetken päästä soi ovikello ja S&toinen mun kaveri oli oven takana! Mua siis kusetettiin :D harmi vaan, että Ellen nukkumisaika oli niin lähellä, ettei ehditty jutteleen kunnolla. Mutta kiva oli heitä nähdä ja ihana ajatus, varsinki kun huomenna on ystävänpäivä! Josta muuten en ikinä oo välittänyt tippaakaa, mut tänä vuonna lähetin muutaman ystävänpäiväkortin Ellen nimis :P

Toista vähän väsytti <3 en vieläkään oo toi karvajalka enkä kannusta Tapparaa :D
Kuvat ei taaskaa liity tapahtumiin, koska oon huono muistamaan kameran tilanteissa. Nyt mä raahaan mun Pumpissa runnellun kroppani nukkumaan! Elskulla oli vähän vaikea nukahtamisehtoo, joten saa nähdä millainen yö on luvassa :/ mutta eileen ystävämme nukkui ekaa kertaa yli kuukauteen neljä&puoli tuntia, jeij!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3