sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Pienissä häissä!

Otsikoinnin riemujuhlaa ... jälleen! :D

Oltiin Makken kaa KAHESTAAN Iisalmessa eilisen päivän, viime yön ja vasta tänään kotiuduttiin tuossa klo 14. Syy; Makken kaverit meni naimisiin. Oli aivan ihanat häät! En oo moniin häihin päässyt osallistumaan, mutta nää oli kyllä yhdet parhaista! Ihmiset oli mukavia ja kaikki tuli juttelemaan, vaikken tuntenut kuin sulhasen etukäteen. Häät pidettiin morsiamen kotona ja ne oli jotenkin niin tunnelmalliset, jotta mulla oli muutamat (lue useat) kerrat tippa linssissä. Tuntuu, että melkein sain orastavan hääkuumeen! Yhtään kuvaa mulla ei tietenkään tilaisuudesta ole eikä oo kuvaa ees mun asusta, kampauksesta taikka meikistä. Musta ei ikinä tuu mitään truebloggaajaa :D 

Kaikista parasta on tulla kotiin, kun sielä odottaa joku maailman ihanin <3 Elle oli Makken mutsin kanssa meidän poissaolon ajan. Ellellä ja mummalla oli ollut kuulemma tosi kivaa! Tää oli heidän eka yön yli -hoitokerta, koska aiemmin Elle on ollut aina mun mutsilla. Onneksi oltiin tänään aikaisin kotona, niin ehdittiin vielä tehdä vaikka mitä! Oltiin pihallakin pari tuntia, käytiin katselemassa sorsia ja leikkipuistossa kiipeilemässä. Ja haettiin pitsaa. 



Mulla on tulossa huikee kahden työpäivän viikko ja sit alotan mun kuuden päivän kesäloman !! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3