tiistai 21. toukokuuta 2013

Kesätouhuja ja mutsin vapispäivä!

Kevät jätettiin vissiin väliin ja siirryttiin suoraan kesään, sopii mulle&Ellelle :P meillä on ollut tosi kuuma! Täälä neljännes kerrokses paahtuu, mutta se ei Ellen menoa haittaa! Tytskäles tykkää olla vähis vaatteis ja partsillakin on kiva käydä välillä tutustumassa. Ekan kerran, kun Elle kävi partsilla se näytti siltä että "mutsi ookko nähny, että meillä on tämmönenki huone?!" :) oon ostanut Ellelle pienen uima-altaan jonka aion laittaa parvekkeelle, että Elle voi oikeen kuumana päivänä istuskella sielä. Myös uikkarit ostettiin 8) muita kesäpuuhia on ollut keinuminen ja pihalla olo muutenkin vain! Mummilassa on oma keinu, kotona täytyy lähteä rattailla leikkipuistoon keinumaan. Yhtenä päivänä Elle nukahti ennen kuin ehdittiin keinuille asti :) kuva on äitienpäivänä otettu, joten siks noin kaameesti vaatetta päällä!


Mulla oli viime perjantaina eka vapaapäivä tänä vuonna :) oltiin mutsin kanssa Tampereella Ikeassa ja Ideaparkissa. Mutsi ostosteli Ellelle kesävaatteita ja mä itelleni :D lisäks ostin Ellelle uuden pinnasängyn ja tänne meidän huusholliin muutakin tavaraa. Ikea on vaan niin mahtava mesta ekan pettymyskerran jälkeen! Otin Ellestä aamulla puhelimeen kuvan, että voin sitä sit katella aina, kun ikävä iskee :) Elle on niin söpö hymytyttö!


Tänäänkin näyttäis aurinko paistavan! Oon heränny jo viideltä keittään aamupuuroa ja nyt oottelen, että Ellebeibe heräis :) yritetään keksiä jotain kivaa pihatekemistä, että isimies sais rauhas nukkua yöduunien jälkeen! Tällä viikolla on luvassa vielä mun&Ellen kummitädin synttärien juhlintaa, meikäläisen yön yli poissaolo (IIK !!) ja paljon valmennusta, koska weekendinä on cheerleadingkisat, jonne mun joukkue osallistuu! Näistä lisää myöhemmin :)

Elle suihkun jälkeen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3