lauantai 3. marraskuuta 2012

Rutkuli 1kk

Meidän muru täytti eileen yhden kuukauden! MITEN AIKA VOI MENNÄ NÄIN NOPSAA?!? Oon huomannu, jotta jotkut vaatteet on jäämäs pieniksi ja vaipoiski on siirrytty jo pari viikkoo sitte 2-kokoon. Meidän iso pieni tyttö :) varmaan ihanaa nähdä, kun oma lapsi kasvaa ja kehittyy, mut miten sitä kestää, kun sitte se samalla koko ajan tulee isommaksi ja pian jo lakkaa näyttämästä vauvalta!! :D

Näin minä vietin kuukausi synttäripäivääni :)
Meillä on tää viikko ollu touhua täynnä! Käytiin kaikki kolme lounaalla ja rutkuli oli aika kiltisti, vaikka vähän piti kitistä ja tietysti päästä syliin :) syötiin sitten vuorotellen ja toinen viihdytti vauvalaista. Yhtenä päivänä matkustettiin bussilla keskustaan (vaunujen kans pääsee ilmaseksi !! :D) ja käytiin vauvanvaatekaupoissa sekä näyttämässä rutkulia mun työpaikalla. Neiti nukku melki koko reissun! Kerran tuli nälkä ja vaippa oli kastunu, mutta ongelmat kun saatiin korjattua, niin uni jatkui. Tänään vein mimmin reeneihin ja vaikka paikalla oli kaks junnujoukkuetta (eli meteliä löyty), niin meidän vauvaa se ei häirinny vaan hän nukkui tyytyväisenä koko ajan :) voiskohan junnutytöt tulla meille iltasinkin möykkäämään? :D

Hieman jännittää, mitä kaikkee ens viikolla keksitään touhata :D
Oon ollu nyt tunnin kotona ja tehny kaikkee mitä en pysty tekee, jos rutkuli haluaa olla sylis. Nyt alkaa pikkuhiljaa olla sellanen fiilis, et voisko se jo herätä :D viime yönäki vaan kattelin sitä nukkumas. Se on niin sulonen <3 ja ihana! Ja paras :) ja rakas! Miten oon pärjänny elämässäni ilman mun vauvaa?!?! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3