torstai 7. elokuuta 2014

Time flies

En oo ihan pysynyt päätöksessäni kirjoitella useammin.
Jotenkin vaan tuntuu, ettei oo motivaatioo eikä aikaa. Rasittaa, kun 
a) ei oo kunnon kameraa
b) vaikka oliski niin ei oo konetta jolle vois siirtää kuvia

Mutta se siitä ulinasta, koska oon päättänyt lopettaa valittamisen :D mun uus elämänasenne on be positive! Käytännössä se toimii niin, että väkisin väännän kaikesta ihkua ja ihanaa. Oon toteuttanu tota nyt reilun viikon ja oikeasti; SE TOIMII ! Fiilis on sata kertaa parempi, kun ei möksötä kaikesta. Nyt oon päässy siihen pisteeseen ettei tarvii välttämättä ees väkisin repiä riemua vaan pystyn oleen aidosti onnellisen ilonen. Koko päivän! Huikeeta :) 


"Uus elämänasenne" on aiheuttanut sivuilmiön; REENI KULKEE! Paremmin, kun vuosiin. Oon käynyt salilla muutaman kerran viikossa ja oikeasti nauttinut siitä. Sen lisäksi oon lenkkeillyt, jumpannut muuten vaan kotosalla sekä keilannut. Keilaaminen on uus lempparilaji, joka kyllä suurimman osan ajasta v*tuttaa mua :D mutta sillee hyvällä tavalla. Sillai, että ärsyttää, kun en osaa! Ja koko ajan huvittais olla reenaamas, että oppis. Voisin oikeesti olla keilaamassa vaikka viis tuntia putkeen, jos joskus olis aikaa :D 


Ellelläkin menee hyvin! Toveri kehittyy kovaa vauhtia ja höpöttää päivä päivältä enemmän. Viikonloppuna mummilassa Elle nukkui ekat päikkärit ilman vaippaa !! Kahdesti. Mun iso tyttö <3 ja eileen Elle oppi elintärkeän lauseen; "äiti pieras!" :D toivottavasti se käyttää tota tästä lähtien joka paikassa :D välillä saa kyllä nauraa tuolle neidille ja sen jutuille. Paras tähän asti on ollut, kun mulla oli yhtenä torstaina maailman kauhein krapula ja makasin sohvalla vielä puoli kuudelta illalla. Milla oli meillä ja ne leikki Ellen kanssa, joten mä torkahdin siihen soffalle. Millan kertoman mukaan Elle oli ollut kävelemässä sohvan ohi, mutta pysähtynyt, osoittanut mua ja todennut: "YÄK !" :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitti <3